11.12.2007

SEVGİLİ GRUBUM


Sevgili Burak'a
bizimle duygularını
bu kadar içten paylaştığı için teşekkür ederiz.
--
Sevgili Grubum

Türkiye den ayrılık zamanım yaklaşırken yaşadığım eşsiz yolculuğun rehberleri sevgili ablam Selen'e sevgili hocam Brajabanita'ya, Burcu'ya, Zeynep'e, Tuncay'a ve Sevgili grubuma.. içimde başlayan yolculukta sevgileriyle bana rehberlik ettikleri için çok teşekkür ediyorum sizleri seviyorum.

içimizdeki savaşı bırakıp kendimizi akışa bıraktığımızda, görevimi unutturma diye başlayan dualarımızı dilimizden düşürmediğimizde, sevgimizi kalbimizden pembe ışıklarla etrafımıza saçtığımızda ve emin ellerde olduğumuzu bildiğimizde herşey çok farklı gözükmeye başladı, evet biliyorum henüz çok başındayım ama her geçen gün değiştiğimi hissediyorum kıskançlıklarımın nefretlerimin kızgınlıklarımın azaldığını akabinde sevgiyle karşılandığımı hissediyorum. Korkularımla yüzleşiyorum onları seviyor kabul ediyor ve özgür bırakıyorum, ama henüz onlar beni bırakmadılar :) sanırım yakında onlarda beni bırakacaklar.

Bu kısa özetten ve teşekkürden sonra İçimdeki Yolculuk serisinden Fatih Koçak'ın kitabındaki bazı şiirsel anlatımları sizlerle paylaşmak istedim.

Burası benim gerçek yuvamdı.
Burası benim gerçek alanımdı. Burası benim içimdi.
Burası bendim.Burada benden başka hiçkimse yoktu.
Burada huzur vardı.Burada sevgi vardı.
Burada ilahi varoluşun tüm hissi mevcuttu.
Burası benim içime ve tüm var olana açılan kapımdı.
Ben şimdi buradaydım.
Burayı terkedeli çok uzun zaman olmuştu.
Tüm hayatlar boyu burayı aramıştım.
Ama hep dışarıda aramışım.
Onu bulmak uğruna hep başkalarının alanlarına girmişim.
Onların bahçelerinde bende olmadığını zannettiklerimi aramışım.
Oyun buymuş.
Oyun,"Aradığın herşey senin içinde" oyunuymuş.
--------------------------------------------------------------------
Tüm hayatım ve yaşamlar boyunca
sanki bir denizin altında nefesimi tutmuştum
Korkuların salıverilmesi ilebedenim hafiflemiş,belkide ilk defa suyun üstüne çıkmış
ve daha önce hiç deneyimlemediğim derin bir nefes almıştım.
İLK YAŞAM NEFESİM.
Gerçek öz benliğime ait bir nefes
Sevginin nefesi..
-----------------------------------------------------------------
ve son olarak
Sevgi her yerde.
Sevgi herşeyin sahibi.
Sen sevgisin.
Sen herşeye sahipsin.
Sevgi her yerde.
Sevgi herşeye sahip.
Sevgi hiçbirşeye sahip değil.
Sevgi yaratıyor ve bırakıyor.
Sevginin yaratımı sonsuz ve sınırsız.
Benim yaratımım sonsuz ve sınırsız.
Ben sahip olmadan da var olabiliyorum.

Burak Derin

Hiç yorum yok: