28.12.2007

REİKİ (BOŞLUK) MEDİTASYONU

1.- Sırtımız dik ancak gevşek bir şekilde oturuyoruz ve Reiki kanalımızı açıyoruz. (Lütfen tüm meditasyon boyunca alın ve çene kaslarımızın gevşek kalmasına dikkat edelim). Reiki’nin saf, arıtıcı, enerjisini taç çakradan içimize alalım ve sushumna kanalımız boyunca tüm çakralarımızı Reiki ile dolduralım. Vücut ve Aura tam doygunluğa ulaşınca kalp çakradan Reiki enerjisi göndererek ışıklı bir sahne yaratalım. (İkinci aşamalar; El çakraları karşı karşıya gelecek şekilde sırasıyla 3.cü, 2.ci ve 1.ci semboller uygulansın ve çalışma alanı yaratılsın).
Işık yatay bir girdap şeklinde olmalı ve ucu, Tanrının sonsuz evrenine açılmalıdır. Bırakılacak şeyler önce sevgi ile aydınlatılır ve tamamen ışığa teslim edilir.

2.- Kendi bedenimi ve şu anda sahip olduğum kimliğimi tüm özelliklerimi ışığa bırakıyorum. Adımı, mevkimi, mesleğimi, çeşitli kusur veya güzelliklerimi bırakıyorum, biliyorumki onlar şu anda geçici olarak öz varlığımın üzerinde taşıdığım çeşitli kıyafetler ve ben bu dünyayı terk ederken onları yanıma almayacağım. Sahip olduğum değerlerin tümü geçici ve ben onlara bağımlı değilim.

3.- Beni üzen olayları ve insanları ışığa bırakıyorum. Hepsi kısa bir an kalp çakramın sevgi enerjisi ile aydınlanıyor ve onlarla olan bağlarımı koparıyorum. Üzüntülerimi, endişelerimi, sıkıntı ve korkularımı bırakıyorum. Onlar, gerçek benliğime ait değiller. Ben onları beslemiyorum ve hepsini Tanrının güçlü ellerine teslim ediyorum.

4.- (EN ÇOK SEVDIĞINIZ NESNELERİ DÜŞÜNÜN)
Sahip olduğum herşey bana mutluluk ve zevk vermek için gönderildi. Onları kullanmak güzel, ancak ben onlarsızda mutlu olabilirim çünkü; Mutlu ve huzurlu olmak için ihtiyaç duyduğum herşey içimde mevcut. Evimi bırakıyorum; burası benim geçici mekanım. Ait olduğum yere gittiğim zaman bu yuvayı ve eşyalarımı kullanamayacağım. Bu mekanı sevgi ile Tanrı’ya ve Reiki’nin ışığına teslim ediyorum. Arabamı, takılarımı, kıyafetlerimi ve özel eşyalarımı bırakıyorum. Onlara bağımlı değilim, çünkü evren ihtiyacım olan şeyleri gereken anda zaten temin edecektir. Evrenin sonsuz dengesine güveniyorum.

5.- (EN ÇOK SEVDİĞİNİZ İNSANLARI DÜŞÜNÜN)
Ailem, dostlarım ve sevdiğim tüm insanlar, benim gibi çeşitli konuları öğrenmek için buradalar. Manevi tekamül yolunda yanımda arkadaşlarım olabilir ancak onlarda her zaman yanımda olmayabilirler. Eşimi, arkadaşımı seviyorum ve onu ışığa gönderiyorum. Annemi, babamı, çocuklarımı ve dostlarımı evrenin sonsuz sevgisine ve mükemmel koruyuculuğuna teslim ediyorum. Hepimiz emniyetteyiz.

Yavaşça ışık girdabını kapatarak kendi öz varlığımızı hissedelim. Olduğumuz gibi hiçbirşeye sahip olmadan gerçek sahip olduğumuz öz gücü yaşıyalım ve bir müddet bu konumda kalalım.

6.- Reiki kanalımı kapatırken evrene Tanrının ve yardımcılarının koruyuculuğuna kendimi teslim ediyorum. Sağ ve sol elim. Ying ve Yang güçlerim, tüm aydınlık ve henüz karanlık yanlarım benliğimin her köşesiyle hepinize teşekkür ediyorum.

Yaptığım bu meditasyon evrendeki tüm varlıklar için faydalı olsun.


Kaynak : Sevil Ongankul

Hiç yorum yok: