11.12.2007

KORKU MEDİTASYONU

Zeynep (8 Aralık 2007 Çalışma notları)
*
Kendinizde tespit ettiğiniz korkularınızı boşluklara yazarak aşağıdaki onaylamayı söyleyiniz.

Benim ……………..korkum var.
Ben ………………..korkumu kabul ediyorum.
Ben………………...korkumu sevgiye dönüştürmeye niyet ediyorum.
Ben ………………..korkumu seviyorum.

(Kalpten pembe ışık çıkarıyoruz.)
Korkular

Temel Ruhsal Korkuların Listesi :
Değersizlik korkusu
Güçsüzlük korkusu
Güvensizlik korkusu
Yokluk korkusu
Parasızlık korkusu
Kaybetme korkusu
Yalnızlık korkusu
Yetersizlik korkusu
Başarısızlık korkusu
Yok olma korkusu
Esir olma korkusu
Hastalık korkusu
Suçlanma korkusu
İncitilme korkusu
Acı çekme korkusu
Sevilmeme korkusu
Dışlanma korkusu
Reddedilme korkusu
Çaresizlik korkusu
Acizlik korkusu
Ayrılık korkusu
Terk edilme korkusu
Aşağılanma korkusu
Onaylanmama korkusu
Ölüm korkusu
Bırakma korkusu
Aldatılma korkusu
Kandırılma korkusu
Kendini ifade edememe korkusu

Zeynep

kaynak : "Içimdeki Yolculuk" - Fatih Koçak

Hiç yorum yok: